APARTMAN TEMİZLİĞİ HİZMET SÖZLEŞMESİ
Madde 1- TARAFLAR
Hizmet
Alan :
………………………………….. Apartmanı
Apartman Adresi :
……………………………………………………………………………..
Apartman Yöneticisi – Tel No:
……………………………………………………………………………..
Hizmet
Veren :
Gürkan Temizlik
Adres :
Kaledere mah. Hükümet cad. no:21/E Ünye/ORDU
Ticari Bilgiler : Ünye Vergi Dairesi – Vergi No ----
Madde 2 – ÎŞİN TANIMI ve TARAFLARIN
SORUMLULUKLARI
İşin Adı : Apartman
Merdiven Temizliği
Sözleşme
Tarihi :
Çalışma
Zamanı : Her Hafta ….
Kere …………………Günleri(1 Gün Esneklik Payı ile)
Gürkan
Temizlik Şirketinin Sorumlulukları
1.
Firma
yukarıda belirlenen sigortalı
personelini günlerde adı geçen apartmana yollayacaktır.
2.
Her hafta merdiven, korkuluk, kapı ve cam
temizliği , ayda bir doğalgaz,
elektrik ve su sayaçlarının temizliği yapılacaktır.
3.
Apartman
merdiven temizliğinde kullanılacak temizlik
malzemeleri ( 20 litrelik paspas kovası, 2 adet sopa, fırça, çek pas, cam sil,
cam silme aparatı , mikro fiber bez, yüzey temizleyici ) firma tarafından tedarik edilecektir.
4.
Firma
sözleşme başlangıç tarihinden bitiş tarihine anlaşılan ücrette hiçbir artış yapmamayı taahhüt eder.
5.
Dini ve
resmi yasal tatillere denk gelen günlerde temizlik hizmeti verilmez.
6.
6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanununa
uygun olarak personelin iş güvenlik
eğitimini vermekle mükelleftir. Oluşabilecek her türlü kaza ve 3. şahıslara
verilen zararın tazmin edilmesinden Gürkan Temizlik Şirketi mesuldür.
7.
Gününde
yapılamayan temizlik en geç 2 gün
içerisinde telafi edilir. Yasal tatillerin haricinde temizlik yapılmayan haftaların ücreti ödenmez, ilave olarak şirket + 20 TL ceza bedeli öder.
Yönetimin Sorumlulukları
1.
Bina
yönetimi, kapı önlerinde ayakkabı,
bisiklet ve çöp bulundurulmaması konusunda tedbirleri almakla yükümlüdür.
2.
Oluşabilecek
sıkıntılarda apartman sakinlerini temsilen doğrudan temizlik şirketi ile muhatap olacaktır.
3.
İnşaat
/ tadilat /boya-badana gibi durumlarda boya-harç
kazımayı gerektiren ekstra temizlikler için, ilave ödeme yapacaktır.
4.
Gürkan
Temizlik Şirketi bünyesinde çalışmış,
çalışmakta olan ve işi bırakmış temizlik personeliyle sözleşmenin devamında ve
sözleşme feshi sonrasında Gürkan Temizlik Firmasını devre dışı bırakarak bu
personelleri kendi bünyesinde çalıştıramaz.
Madde 3 – İŞİN BEDELİ ve ÖDEME ŞEKLİ
Aylık ödenecek
miktar: ……………………… + KDV (rakamla) ………………….………….……. (yazıyla ) Bina yönetim hizmet
verilen ayın ilk haftasında Serkan GÜRKAN - İşbank Iban: -----------------
hesabına yapılacaktır . Ödeme tarihi üzerinden 10 gün içerisinde yapılmayan ödemeler için günlük % 0,5
gecikme bedeli uygulanır.
Madde 4 – SÖZLEŞMENİN FESHİ
Sözleşmenin
feshi için firmaya en az 30 gün
öncesinden bildirmek yeterlidir. (Aksi halde 1 aylık bedeli ödemek)
Madde 5 – YÜRÜRLÜK
Bu sözleşme
temizlik hizmetleri şirketi ile apartman yönetimi arasında ilk bir ay deneme süresi olmak üzere 1 sene boyunca geçerli olacak şekilde iki nüsha olarak yapılmıştır. Apartman yönetiminin değişmesi
durumunda yeni yönetimce iptali bildirilmediği sürece sözleşme iptal edilmez.
Yapılan bu sözleşme, sözleşme bitiş tarihinden 1 ay önce karşılıklı
feshedilmediği takdirde enflasyon farkı
(TEFE - TÜFE ortalaması) eklenerek 1
yıl daha uzatılmış sayılacaktır.
6 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Bu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her
türlü anlaşmazlığın çözümünde İstanbul Mahkemeleri yetkilidir.
APARTMAN YÖNETİCİSİ YÖNETİCİ YARDIMCISI GÜRKAN TEMİZLİK ŞİRKETİ
SERKAN
GÜRKAN
Bu belge Gürkan Temizlik Şirketi
tarafından hazırlanmıştır.
https://www.xn--apartmantemizlii-xhc.com
YanıtlaSilEn uygun apartman temizliği
YanıtlaSilKonya Apartman Temizlik Şirketi Batuhan Temizlik verdiğiniz bilgiler için teşekkür eder iyi çalışmalar dileriz
YanıtlaSil