31 Mart 2019 Pazar

Apartman Temizliği Hizmet Sözleşmesi

APARTMAN TEMİZLİĞİ HİZMET SÖZLEŞMESİ
Madde 1- TARAFLAR
Hizmet Alan                          : ………………………………….. Apartmanı
Apartman Adresi                    : ……………………………………………………………………………..
Apartman Yöneticisi – Tel No: ……………………………………………………………………………..

Hizmet Veren                        : Gürkan Temizlik
Adres                                      : Kaledere mah. Hükümet cad. no:21/E Ünye/ORDU
Ticari Bilgiler                          : Ünye Vergi Dairesi – Vergi No ----
Yetkili Telefon Numarası       : Serkan GÜRKAN 0545 550 57 03 – www.gurkantemizlik.com

Madde 2 – ÎŞİN TANIMI ve TARAFLARIN SORUMLULUKLARI
İşin Adı                                   : Apartman Merdiven Temizliği
Sözleşme Tarihi                     :
Çalışma Zamanı                     : Her Hafta …. Kere …………………Günleri(1 Gün Esneklik Payı ile)

            Gürkan Temizlik Şirketinin Sorumlulukları
1.   Firma yukarıda belirlenen sigortalı personelini günlerde adı geçen apartmana yollayacaktır.
2.   Her hafta merdiven, korkuluk, kapı ve cam temizliği , ayda bir doğalgaz, elektrik ve su sayaçlarının temizliği yapılacaktır.
3.   Apartman merdiven temizliğinde kullanılacak temizlik malzemeleri ( 20 litrelik paspas kovası, 2 adet sopa, fırça, çek pas, cam sil, cam silme aparatı , mikro fiber bez, yüzey temizleyici ) firma tarafından tedarik edilecektir.
4.   Firma sözleşme başlangıç tarihinden bitiş tarihine anlaşılan ücrette hiçbir artış yapmamayı taahhüt eder.
5.    Dini ve resmi yasal tatillere denk gelen günlerde temizlik hizmeti verilmez.
6.    6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanununa uygun olarak personelin iş güvenlik eğitimini vermekle mükelleftir. Oluşabilecek her türlü kaza ve 3. şahıslara verilen zararın tazmin edilmesinden Gürkan Temizlik Şirketi mesuldür.
7.   Gününde yapılamayan temizlik en geç 2 gün içerisinde telafi edilir. Yasal tatillerin haricinde temizlik yapılmayan haftaların ücreti ödenmez, ilave olarak şirket + 20 TL ceza bedeli öder.

 Yönetimin Sorumlulukları

1.   Bina yönetimi, kapı önlerinde ayakkabı, bisiklet ve çöp bulundurulmaması konusunda tedbirleri almakla yükümlüdür.
2.   Oluşabilecek sıkıntılarda apartman sakinlerini temsilen doğrudan temizlik şirketi ile muhatap olacaktır.
3.   İnşaat / tadilat /boya-badana gibi durumlarda boya-harç kazımayı gerektiren ekstra temizlikler için, ilave ödeme yapacaktır.
4.   Gürkan Temizlik Şirketi bünyesinde çalışmış, çalışmakta olan ve işi bırakmış temizlik personeliyle sözleşmenin devamında ve sözleşme feshi sonrasında Gürkan Temizlik Firmasını devre dışı bırakarak bu personelleri kendi bünyesinde çalıştıramaz.
Madde 3 – İŞİN BEDELİ ve ÖDEME ŞEKLİ
Aylık ödenecek miktar: ……………………… + KDV (rakamla) ………………….………….……. (yazıyla ) Bina yönetim hizmet verilen ayın ilk haftasında Serkan GÜRKAN - İşbank Iban: ----------------- hesabına yapılacaktır . Ödeme tarihi üzerinden 10 gün içerisinde yapılmayan ödemeler için günlük % 0,5 gecikme bedeli uygulanır.
Madde 4 – SÖZLEŞMENİN FESHİ
Sözleşmenin feshi için firmaya en az 30 gün öncesinden bildirmek yeterlidir. (Aksi halde 1 aylık bedeli ödemek)
Madde 5 – YÜRÜRLÜK
Bu sözleşme temizlik hizmetleri şirketi ile apartman yönetimi arasında ilk bir ay deneme süresi olmak üzere 1 sene boyunca geçerli olacak şekilde iki nüsha olarak yapılmıştır. Apartman yönetiminin değişmesi durumunda yeni yönetimce iptali bildirilmediği sürece sözleşme iptal edilmez. Yapılan bu sözleşme, sözleşme bitiş tarihinden 1 ay önce karşılıklı feshedilmediği takdirde enflasyon farkı (TEFE - TÜFE ortalaması) eklenerek 1 yıl daha uzatılmış sayılacaktır.
6 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
 Bu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde İstanbul Mahkemeleri yetkilidir.


APARTMAN YÖNETİCİSİ                YÖNETİCİ YARDIMCISI      GÜRKAN TEMİZLİK ŞİRKETİ
                                                                                                                    SERKAN GÜRKAN




Bu belge Gürkan Temizlik Şirketi tarafından hazırlanmıştır.

3 yorum:

Endüstriyel Temizlik